یک وبلاگ نویس شیعه

روشنگری برای شیعه و برای حمایت از شیعه

یک وبلاگ نویس شیعه

روشنگری برای شیعه و برای حمایت از شیعه

اظهارات مهم صلاح الدین دمیرتاش، رئیس مشترک «حزب دموکراتیک خلقها» در واکنش به سخنان داوداغلو که ظاهرا رسانه های ترکیه از مخابره آن خودداری کردند. گزینه (نقل به مضمون) برخی قسمتهای آن:(در ادامه مطلب بخوانید)

١. چیز تاریکی در باره این جنایت وجود ندارد. در آنکارا پرنده بدون اطلاع دستگاههای اطلاعاتی نمیتواند پرواز کند. برای میتینگهای آنها (آ.ک.پ) از ١٠ خیابان آنطرفتر کمربند امنیتی درست میکنند اما اینجا برای یک راهپیمایی ١٠٠،٠٠٠ نفری حتی یک تمهید امنیتی نیز اتخاذ نشده بود. پس از انفجار هم مجروحین با گاز اشک آور و ماشینهای آبپاش پلیس مورد حمله قرار گرفتند.
٢. همچنانکه کسی در رابطه با کشتار روبوسکی، سوروچ، و دیاربکر محاکمه نشد کسی برای این جنایت هم حساب پس نخواهد داد. نخست وزیر دوره انتقالی همین یک ساعت پیش آشکارا در مقابل تمام مردم ترکیه دروغی گفت که خودش هم به آن باور نداشت. گفت ما عامل بمبگذاری سوروچ به نام عبدالرحمان آچکگویز را تحویل دستگاه قضا داده ایم. عبدالرحمان آچکگویز خود بمبگذار انتحاری بود که تکه تکه شد. شما کسی را برای آن جنایت محاکمه نکرده اید.
٣. پیام آنها روشن است. میخواهند بگویند میتوانیم در قلب آنکارا تکه تکه تان کنیم و روی جنایت را هم بپوشانیم.
٤. ١٠٠ جنازه روی زمین است، نخست وزیر دولت انتقالی ٢٠ دقیقه از ٣٠ دقیقه سخنرانیش را به اهانت و تهدید ه.د.پ و من اختصاص میدهد. در حالیکی اگر ذره ای شرم و وجدان داشت باید بلافاصله استعفا میکرد. در هر جای دیگر دنیا در صورت وقوع جنایتی با این ابعاد وزیر پس از وزیر استعفا میکرد. افراد با وجدانتر احتمالا خودکشی هم میکردند اما وزیر عدالت در پاسخ به اینکه آیا استعفا خواهد کرد پوزخند میزند، با وقاحت پوزخند میزند.ذره ای شرم در اینها وجود ندارد.
٥. من کسی را تهدید نکرده و نخواهم کرد. من تنها به عنوان کسی که از زمان آغاز روند انتخابات صدها نفر از دوستانش را از دست داده حرف میزنم. ما را میکشید چون به شما رای ندادیم. سرباز میمیرد از ما میمیرد. پلیس میمیرد از ما میمیرد. کرد میمیرد از ما میمیرد. ترک میمیرد از ما میمیرد. مردم فقیر و تهیدستند که میمیرند نه شماها. ما ناخن یک فرزندمان را با تریلیونها لیره ای که شما دزده اید معاوضه نمیکنیم.
٦. روی سخنم به ویژه به داوداغلوست. از تهدید ما دست بردار. ما تو را به عنوان نخست وزیر به رسمیت نمیشناسییم. تو با کودتا سر کار آمده ای. 
٧. ما اجازه نمیدهیم شما شکارچی و قاتل هر روزه ما باشید. هر روز ما را بکشید چون به شما رای ندادیم. هر کس به شما رای داد «شهروند» است و هر کس به شما رای ندهد «رعیت» و «دشمن» و خونش حلال.
٨. ما به مبارزه مان برای صلح و آزادی ادامه خواهیم داد و روزی تمامی شما جانیان باید در دادگاههای عادل حساب پس دهید.
۹۴/۰۷/۲۰
مهدی

نظرات  (۲)

۲۰ مهر ۹۴ ، ۱۸:۵۶ سیدشهاب میرشفیعی
آقا مهدی سلام
وبلاگ خوب و در عین حال متفاوتی داری،امیدوارم موفق و سرافراز باشی...


پاسخ:
ممنون دوست عزیز
۲۰ مهر ۹۴ ، ۲۱:۳۹ خوانسار نامه
اردوغان رویای احیاء امپراطوری عثمانی را در سر دارد و در راستای دستیابی به این هدف شوم از هیچ تلاشی فروگذار نیست...هر آدم عاقلی متوجه می شود که این انفجار کار دستگاه امنیتی اردوغان بود و انتساب آن به داعش نوعی فرار از واقعیت است
پاسخ:
داعش دست اموز ترکیه است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی