یک وبلاگ نویس شیعه

روشنگری برای شیعه و برای حمایت از شیعه

یک وبلاگ نویس شیعه

روشنگری برای شیعه و برای حمایت از شیعه

ارتباط تنگاتنگ داعش و طارق الهاشمی!

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۴۵ ق.ظ

این نوشته مهم را در ادامه مطلب بخوانید


فرهمند علیپور:
ایشون آقای طارق الهاشمی است. از رهبران عرب سنی عراق و از سرسخت ترین مخالفان مالکی و ایران و ... 
هاشمی مصاحبه ای کرده با رویترز و به شدت از آمریکا انتقاد کرده که چرا به " داعش " حمله کرده ؟ 
اصلا جای تعجب نداره، دست اینها با داعش در یک کاسه است. داعش رو مثل یک شمشیری می دونن که می تونن به اهداف سیاسی و .. خودشون برسند. 
هاشمی گفته که باید حکومت عراق قدرت رو با وفاداران به صدام و بعثی ها تقسیم کنه، و گرنه کشور به سمت تجزیه میرود. 
برخی از رهبران تندروی عرب سنی از جمله همین آقای هاشمی که در دادگاه بغداد به جرم همکاری با تروریست ها حکم اعدام گرفته، دائما دولت عراق را به خاطر " پاکسازی " و " فرقه گرایی" علیه سنی ها محکوم می کردند و همواره این سوال مطرح می شد که منظورشان از پاکسازی و کنار گذاشتن نیروهای سنی عراق دقیقا چه کسانی هستند؟ رئیس جمهور عراق، رئیس مجلس ، وزیر دفاع تا همین چند ماه پیش ، وزیر خارجه و ... مگر همه اینها سنی نیستند؟ مگر منتخب مردم عراق و اهل سنت عراق نیستند؟ 
خوشبختانه اکنون و با این مصاحبه مشخص شد منظور از سنی ها، بعثی ها و حامیان صدام هستند. 
صدامیانی که عامل مرگ صدها هزار عراقی کرد سنی و عرب شیعی هستند. عامل کشتار صدها هزار ایرانی عرب، فارس، کرد و ترک ایرانی هستند. شیعه و سنی. 
عامل نابودی کشور عرب سنی کویت شدند. و بیش از همه نابودی خود عراق شدند. 
چند سال پیش پارلمان عراق قانونی تصویب کرد تا دست اراذل و اوباش صدام از نهادهای امنیتی و نظامی قطع شود و البته جنایت کارهای رژیم صدام را به اسم وحدت ملی و بخشیدن رها کردند. 
عجیب نیست که داعش وقتی موصل را تسخیر کرد چهره های شاخص صدامی را پست و منصب دادند. عجیب نیست که عزت الدوری ، معاون صدام همراه با دختر صدام رغد حامیان داعش باشند و عجیب نیست وقتی آمریکا ضربه ای به داعش زد سریعا طارق الهاشمی به انتقاد از آمریکا بپردازد. 
آنقدر که گفته شد مالکی عراق را فرقه ای اداره می کند و بخشی از جامعه را حذف کرده است ، هرگز گفته نشد این بخش محروم و حذف شده شکنجه گران و افسران دیروز صدام بودند که با سرمایه برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس امروز دست در دست داعشیان آدمخوار نهاده اند. 
اگر در عراق یک قانون به درستی نگاشته و تصویب شده است، حذف همین خون آشامان است.
۹۴/۰۸/۰۳
مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی