یک وبلاگ نویس شیعه

روشنگری برای شیعه و برای حمایت از شیعه

یک وبلاگ نویس شیعه

روشنگری برای شیعه و برای حمایت از شیعه

ویدئویی که باید دید...

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ب.ظ

اتفاقات تلخ فرانسه زنگ هشداری بود به تمام سیاستمداران غربی که دست از حمایت  پرورش دهندگان تروریست در خاورمیانه بردارند.ویدئویی که در این پست می بینید نگاه  یکی از شبکه های خصوصی ایتالیا است نسبت به این اتفاق شوم(برای دیدن کامل متن و ویدئو به ادامه مطلب مراجعه کنید)

فرهمند علیپور که خود از فعالان رسانه ای در ایتالیاست با انتشار پستی در فیس بوک با اشتراک گذاری ویدئویی این چنین نوشته است:
 

دریافت
مدت زمان: 3 دقیقه 11 ثانیه
 

اگر در ایران، اگر حکومت ایران تصمیم می گرفت تا برای کوبیدن رقبای منطقه ای اش به ویژه "کمپین ضد ایرانی" حاشیه جنوبی خلیج فارس یک تیزر تبلغاتی بسازد و در این روزهای خشم و روزهای پرسش گری، در تلویزیون های غربی به نمایش بگذارد، که هم حمایت های غرب را سرزنش کند و هم متحدین غرب در خاورمیانه را، شاید چیزی مثل این ویدئو می شد، شاید هم ضعیف تر از آن چیزی که اکنون شبکه خصوصی ایتالیایی ساخته است و از مردم ایتالیا می خواهد "چشمانشان را باز کنند"

این ویدئو که اکنون 7 ساعت است بر روی اینترنت قرار گرفته است و توسط شبکه "له 7 " از شبکه های خصوصی ایتالیا تهیه شده است ، تاکنون نزدیک به دو میلیون بازدید کننده داشته و نزدیک به هفتاد هزار بار دست به دست شده است. ویدئویی که می گوید ما غربی ها پول را به سمت داعش سرازیر کردیم. چگونه؟ غیر مستقیم و توسط متحدینمان در کویت، قطر، عربستان. البته که جای سرزمین آناتولی و خلیفه استانبول در این ویدئو خالی است.

آیا زمان آن فرا رسیده است تا انسان غربی نگاهی تازه به خاورمیانه بیندازد و نتیجه سالها سیاست های غلط و فاجعه بار سیاستمداران و رهبران خود را ببینند؟ آیا جامعه غرب در حال بیدار شدن است یا اینکه این مقاله های پراکنده، این پست های فیس بوکی پر هوادار، و این برنامه هایی که هر از گاه منتشر می شود تنها حاشیه ای هستند بر متنی که با جوهری قدرتمند نوشته شده است؟

 

۹۴/۰۸/۲۸
مهدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی